Hieronder vind je een lijst van boeken terug die ons getipt werden. Klik op een titel of cover om te kijken of het boek ook in jouw bibliotheek beschikbaar is.

 

Heb jij ook tips voor ons? Stuur ons jouw tip en misschien komt die ook hier te staan.

 



Luisterboeken

Veel populaire boeken zoals die over Harry Potter bestaan ook als luisterboek. Probeer ook die versie eens als je moeite hebt met het gewone boek. Ontdek alle luisterboeken in de openbare bibliotheek.

Volg de link en typ in het zoekvak van de catalogus achter genre:"luisterboeken"  "AND + een titel of auteur of onderwerp".

Bv. alle luisterboeken van Harry Potter

 

Daisy-Boeken

Naast gewone luisterboeken op cd bestaan er ook Daisy-boeken op Daisy-rom. Die Daisy-boeken kun je afspelen met een Daisy-speler, met een computer of met een cd- of dvd-speler die mp3's kan afspelen. 

Doorzoek de catalogus van alle Daisy-boeken

Daisy-boeken kun je uitlenen bij de Luisterpuntbibliotheek of via jouw lokale bib, vraag er naar bij een bibmedewerker.


Boekenzoeker

Wil je nog meer boeken ontdekken en heb je zelf niet meteen een idee welk boek je wilt gaan lezen? Probeer dan ook eens de Boekenzoekerwebsite.

Het Makkelijk Lezen Plein is
een initiatief van:


© ProBiblio; Makkelijk Lezen Plein 2011

 

In België in samenwerking met:

 

naar boven