Vind je lezen soms moeilijk?

Deze site is voor jou! Je krijgt van ons boekentips:

  • leuke boeken met meer prentjes en een duidelijke tekst.
  • boeken voor een spreekbeurt.

En ook tips over allerlei hulpmiddeltjes om lezen makkelijker te maken.

 

Niet gevonden wat je zocht? … loop dan zeker even langs het Makkelijk Lezen Plein in de bibliotheek.

 

Maak hieronder je keuze:

 

Het Makkelijk Lezen Plein is
een initiatief van:


© ProBiblio; Makkelijk Lezen Plein 2011

 

In België in samenwerking met: