Deze site is voor alle kinderen die lezen niet zo makkelijk vinden.

En voor hun moeders, vaders, meesters en juffen.

 

Op deze website vind je leestips en andere informatie terug. Ontdek ook het Makkelijk Lezen Plein in de bibliotheek.
Daar hebben ze heel veel voor jou:
leuke leesboeken, luisterboeken, DVD's en CD-rom's.

 

 

Het Makkelijk Lezen Plein is
een initiatief van:


© ProBiblio; Makkelijk Lezen Plein 2011

 

In België in samenwerking met: